دنیای کامپیوتر

وب نوشت های یک دیوانه ی کامپیوتر

دنیای کامپیوتر

وب نوشت های یک دیوانه ی کامپیوتر

انتشار اولین کتاب فارسی آموزش گیمپ (GIMP) نسخه بنفش

اولین نسخه (ویرایش نشده) از کتاب آموزش فارسی گیمپ با نام گیمپ بر روی پایگاه اینترنتی  gimp.ir بصورت آزاد قرار گرفت. این کتاب در ۱۵ فصل و ۲۵۰ صفحه رنگی با فرمت PDF قابل دریافت است.

کتاب آموزش فارسی گیمپ (GIMP)

از فصل های ۱ تا ۱۰ خواننده با محیط گیمپ و چگونگی کار با گیمپ آشنا می شود و در ۵ فصل باقیمانده با اجرای پروژه های عملی مانند اصلاح و ترمیم تصاویر و ساخت جلوه های ویژه و کار بر روی نوشته ها و گرافیک وب آشنا خواهد شد.

بخش هایی از کتاب هنوز کامل نشده است ولی قابل استفاده است و انتشار این کتاب برای جمع آوری نظرات کاربران برای قسمت های مختلف کتاب، فونت های استفاده شده در کتاب، اشکالات موجود در کتاب و اضافه کردن قسمت های پیشنهادی است. همچنین علاوه بر این کتاب کاربران می توانند در انجمن های گفتگوی سایت گیمپ forum.gimp.ir سوالات خودشان را مطرح کنند.

برای اطلاعات بیشتر و چگونگی دریافت این کتاب به صفحه پروژه این کتاب در آدرس http://gimp.ir/?page_id=9 مراجعه کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
behrouz یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:22 ق.ظ

واقعا وب زیبا و مفید و عالی دارین بهتون تبریک میگم

نوید شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ق.ظ http://link.shop.full4u.tk

سلام. سال نو مبارک . وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری . داشتم وبگردی می کردم که رسیدم به وبلاگ شما. من هم چنتا سایت دارم . که قسمت تبادل لینک همه رو جمع کردم تو آدرسی که وارد کردم . خوشحال میشم تبادل لینک با هم داشته باشیم. میتونین ظرف چند دقیقه با همه سایت های من تبادل لینک کنی . منتظرت هستم . موفق باشی
ضمنا من یک وبلاگ مخصوص تبادل لینک دارم که پیج رنک 2 داره تبادل لینک با این وبلاگ هم میتونه رتبه وبلاگتو تو گوگل خیلی سریع افزایش بده و به دنبال اون بازدید وبلاگتو زیاد کنه. آدرسش اینه :
http://efroosh.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد